Menu » Onderdelen » Sportvoeding » Namedsports

Named sports

De NamedSport HydraFit Sportdrank helpt je vochtbalans op peil te houden en vult essentiële mineralen aan.

Deze sportdrank bevat 9 vitamines en ook magnesium. Deze worden snel door je lichaam opgenomen en helpt je sportprestaties te bevorderen.

De inhoud van een pot is 400 gram waarmee je 20 bidons aan HydraFit Sportdrank maakt.

Nu en ontvang tijdelijk een gratis bidon!

 

NamedSport Is official Supplier van de Giro D'Italia 2018.
Wil jij net zoals de Renners van o.a. Trek Segrafero, Astana en Bahrain Merida met de lekkerste sportdrank fietsen? 

WAT TE DRINKEN TIJDENS EEN FIETSTOCHT ???

 Heb je dat ooit gevraagd? 

Vooral wanneer de fysieke inspanning bijzonder intens is of wanneer het erg heet is om de juiste drank voor te bereiden om een ​​of meer waterflessen in te nemen, kan deze het verschil maken in termen van prestaties en welzijn tijdens en na de fietstocht.

Water alleen? Ik zal uitleggen  waarom
Water de beste vloeistof is om te hydrateren en de belangrijkste bron van hydratatie moet blijven.

 Echter, tijdens het sporten, om een optimale hydratatie te handhaven, ondersteunen de sportieve prestaties en zorgen voor een beter herstel, kan water alleen niet genoeg zijn. Dit om ten minste drie redenen:

1. L 'water, zijnde een hypotone vloeistof, heeft een zeer korte tijd in de darm assimilatie snel lest de dorst sensatie, maar het doet nog voordat ze worden hersteld de optimale waterstanden. Bovendien stimuleren ze, vooral de oligominerale wateren, diurese met als gevolg verder verlies van vloeistoffen.

2. Vanwege de afwezigheid van koolhydraten en het onvermogen om de door zweten verloren mineraalzouten op de juiste manier aan te vullen, kan water alleen geen energie leveren en weerstand bevorderen tijdens lichamelijke inspanning.

3. De ideale drank voor lichamelijke inspanning is die welke de duurzaamheid van de vloeistof in de maag minimaliseert, om een ​​korte doorgang in de maag te garanderen, is het advies om een ​​kleine hoeveelheid minerale zouten in verdunde concentratie en koolhydraten aan het water toe te voegen.

Het ideale drankje om mee te nemen tijdens de fietstocht.
Het advies is om uit te gaan met minstens twee flessen. Eén gevuld met water, beter als kraan, omdat het minder diuretisch en rijker aan mineralen is. De andere met water en toevoeging van supplement om een ​​isotone drank te hebben, in staat om een ​​snelheid van absorptie op het intestinale niveau snel maar voldoende te hebben voor een grotere absorptie van minerale zouten verloren door zweten. De juiste aanvulling maakt het ook mogelijk om dat gedeelte van koolhydraten toe te voegen dat energie levert en de doorvoer van de vloeistof in de maag versnelt, waardoor het risico van maagspanning tijdens fysieke inspanning wordt geminimaliseerd.

De ideale drank heeft een temperatuur die varieert tussen 10 en 15 ° C. Onder deze temperatuur is er een risico op congestie, waarboven de vloeistof te heet is en niet de kostbare functie heeft van het verlagen van de lichaamstemperatuur. De verse vloeistof helpt het lichaam juist in deze functie en beperkt het zweten en het daaruit voortvloeiende verlies van minerale zouten en watervoorzieningen.

Heel belangrijk omdat de samenstelling van het drankje de manier van rekruteren is. Dus niet alleen wat te drinken tijdens een fietstocht, maar ook hoe te drinken. Het antwoord is simpel: constant en in kleine slokjes .

Tot slot, als het bijzonder heet is, is het advies om de dag ervoor een lading water te doen, constant de hele dag water te drinken, altijd in kleine hoeveelheden tegelijk, en voedsel, zoals fruit en groenten, rijk aan water.

Welke supplementen in de fles van de fietser? 
Wat te drinken tijdens een fietstocht hangt ook af van hoe lang en uitdagend de uitgang zal zijn, van de buitentemperatuur tot hoeveel je die dag wilt pushen. De te overwegen variabelen zijn talrijk, maar in principe kan ik u deze tips geven:

> Onder 2 UUR
toevoeging aan water alleen bracht een fles met 30 gram Isonam Energie per 500 ml water te vullen en hydrosaline verlies lijden de prestaties met vitamine C en B6, creatine Creapure ® en ginseng.

Als u een extra boost willen, als de uitgang is bijzonder uitdagend, kunt u ook toevoegen van 30 tot 50 gram Maltonam , neutrale smaak, met maltodextrine verschillende assimilatie voor een constante afgifte van energie en carnitine voor een grotere sterkte.

> Boven de 2 UUR
aanvulling op alleen water gebracht twee flessen, een met 30 g Isonam Energie per 500 ml water, gemengd met een zakje Aminonam sport , een verzameling van aminozuren Ajipure ® en vitaminen van de groep B , om vermoeidheid te bestrijden en het uithoudingsvermogen van de spieren tijdens lichamelijke inspanning te ondersteunen.

De andere fles water bereidt het met 50 gram Maltonam om de 500 ml water. Om elke 5/10 minuten beetje bij beetje te worden gedrenkt, waarbij de twee waterflessen voortdurend worden afgewisseld.

Waarom twee of meer waterflessen? 
Zelfs als de fles met de isotone drank er maar één is omdat de afgifte niet lang duurt, is het advies om altijd een waterfles mee te nemen met alleen water. Bovendien kan de fleshouder van het rijwiel te grote flessen waarvoor wordt geadviseerd tenminste twee istallarne bevatten, en voor de langste ritten en uitdagend, dragen Bidonhouders zak of schouder.